Czat

Wymiana i zwrot



Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym możesz skorzystać z DARMOWEJ WYMIANY LUB ZWROTU * w czasie do 30 dni od momentu otrzymania paczki.
*dotyczy zamówień z dostawą na terenie Polski.

Perfumy zakupione w sklepie rylko.com nie podlegają wymianie. ZWROT jest możliwy w ciągu 30 dni. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dołączenie do paczki wypełnionego i podpisanego formularza zwrotu oraz dokumentu potwierdzającego zakup. Opakowanie perfum nie może posiadać śladów otwarcia lub naruszenia.

 !Uwaga! 

 Jeśli zwracasz kilka artykułów umieść je w jednym opakowaniu zbiorczym lub jeśli chcesz wysłać je w osobnych paczkach wygeneruj osobny zwrot dla każdego produktu. 


Wymiana

1. Wymiana wysyłkowa (DPD)

  1. Kliknij przycisk ZGŁOŚ WYMIANĘ DPD i uzupełnił formularz (po zalogowaniu lub poprzez opcję bez logowania).
  2. Następnie na kartce napisz "WYMIANA DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)" i umieść ją w pudełku z towarem. Kurier zjawi się po paczkę w ciągu  ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia, w godzinach od 9.00 do 17.00



ZGŁOŚ WYMIANĘ DPD

2. Wymiana wysyłkowa (PACZKOMAT INPOST + DPD)

  1. Kliknij przycisk ZGŁOŚ WYMIANĘ PACZKOMAT INPOST + DPD  i uzupełnij formularz.
  2. Następnie na kartce napisz "WYMIANA DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)" i umieść ją w pudełku z towarem. Wygenerowany kod do nadania przesyłki zostanie wysłany sms-em, mailowo lub pojawi się w aplikacji InPost w zakładce ZWRACAM do 30 minut od zgłoszenia zwrotu. Nadaj przesyłkę w najbliższym paczkomacie do 72 godzin od daty otrzymania kodu.
Wymieniany towar dostarczymy Ci w ciągu 3 do 5 dni roboczych za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD.
Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania.
Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.

Jeśli nie będziemy posiadać wybranego modelu lub będzie on tańszy, dokonamy zwrotu środków przelewem bankowym w terminie 14 dni roboczych liczonych od dnia przyjęcia przesyłki zwrotnej, na rachunek, z którego dokonano wcześniejszej płatności. Jeśli towar na który dokonywana jest wymiana będzie droższy od wcześniej zakupionego, różnicę w cenie należy zapłacić kurierowi podczas dostawy.
Sklep internetowy pokrywa koszt dostawy do klienta towaru na wymianę.
 



ZGŁOŚ WYMIANĘ (PACZKOMAT INPOST + DPD)

3. Wymiana zagraniczna

Klienci dokonujący wymiany towaru spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ponoszą koszty odesłania Towaru do Sklepu Internetowego. 
Towar należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z informacją dotyczącą wymiany. 
Sklep internetowy pokrywa koszt dostawy do klienta towaru na wymianę.

Plik do pobrania:
Formularz wymiany






Zwrot

1. ZWROT W SKLEPIE STACJONARNYM

  1. Przygotuj (w formie druku lub elektronicznej) dokument realizacji zamówienia lub fakturę, która została wysłana pod wskazany przez Ciebie adres e-mail w wiadomości o tytule "Zamówienie gotowe do wysłania".
  2. Zwróć towar w sklepie stacjonarnym, z wyłączeniem sklepów outletowych.
            Lista sklepów firmowych RYŁKO TUTAJ
 
2. ZWROT WYSYŁKOWY (DPD)

  1. Kliknij przycisk ZGŁOŚ ZWROT DPD i uzupełnij formularz (po zalogowaniu lub poprzez opcję bez logowania).
  2. Następnie na kartce napisz "ZWROT DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)" i umieść ją w pudełku z towarem. Kurier zjawi się po paczkę z gotowym listem przewozowym w ciągu 48 godzin od momentu zgłoszenia zwrotu, w godzinach od 9.00 do 17.00.



ZGŁOŚ ZWROT DPD

3. ZWROT W PACZKOMACIE InPost 

  1. Kliknij przycisk "ZGŁOŚ ZWROT PACZKOMAT INPOST" i uzupełnij  formularz (po zalogowaniu lub poprzez opcję bez logowania).
  2. Następnie na kartce napisz "ZWROT DO ZAMÓWIENIA (numer zamówienia)" i umieść ją w pudełku z towarem. Wygenerowany kod do nadania przesyłki zostanie wysłany sms-em, mailowo lub pojawi się w aplikacji InPost w zakładce ZWRACAM do 30 minut od zgłoszenia zwrotu. Nadaj przesyłkę w najbliższym paczkomacie do 72 godzin od daty otrzymania kodu.

Zwracany towar nie może nosić śladów użytkowania. Będziemy wdzięczni, jeśli będzie w oryginalnym opakowaniu producenta.
Zwrot środków nastąpi w terminie 14 dni roboczych od dnia przyjęcia zwrotu. 




ZGŁOŚ ZWROT PACZKOMAT INPOST


4. ZWROT ZAGRANICZNY 

Klienci dokonujący zwrotu towaru spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej ponoszą koszty odesłania Towaru do Sklepu Internetowego. Towar należy odesłać na adres siedziby firmy wraz z informacją dotyczącą zwrotu. 
 


Plik do pobrania:
Formularz zwrotu



Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined method Inpostpay\Inpostpay::getFailedConnecion() in /www/rylko.com/www/services/InpostPay/InpostPayService.php:67 Stack trace: #0 [internal function]: www\services\InpostPay\InpostPayService->__destruct() #1 {main} thrown in /www/rylko.com/www/services/InpostPay/InpostPayService.php on line 67