FAQ



1. Czy mogę zakupić produkt, którego nie ma w sklepie internetowym a był on w sklepie stacjonarnym?

Tak, w tym celu skontaktuj się z działem obsługi klienta sklepu internetowego, który pomoże Ci złożyć zamówienie na wybrany model.

2. Czy mogę zamówić towar do innego kraju?

Tak, sklep internetowy realizuje zamówienia z wysyłką do wybranych krajów. Lista krajów dostępna jest w regulaminie sklepu internetowego

3. Czy mogę towar zamówić do sklepu stacjonarnego ?

Tak, aby zamówienie zostało przyjęte do realizacji należy go opłacić. Nie ma możliwości dokonania płatność za zamówienie internetowe w sklepie stacjonarnym

4. Czy mogę sprawdzić w którym sklepie stacjonarnym występuje dany model?

Tak, w karcie konkretnego produktu w sklepie internetowym umieszczony jest lokalizator, który pomoże Ci zlokalizować wybrany model w sklepie stacjonarnym w Twojej okolicy.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Zamówienie realizowane jest na ogół w ciągu 4 dni roboczych.

6. Czy istnieje możliwość zmiany zamówienia?

Tak, w celu zmodyfikowania zamówienia prosimy o kontakt z dziełem obsługi klienta ( pon-pt 8.00-18.00 tel. 882-133-487 lub pod adresem e-mail sklep@rylko.com).

7. W przesyłce nie mam paragonu/faktury

Faktura została wysłana drogą elektroniczną na adres podany podczas dokonywania zakupów. Jeśli w Twojej skrzynce nie ma faktury prosimy o kontakt z działem obsługi klienta (pon-pt 8.00-18.00 tel. 882-133-487 lub pod adresem e-mail sklep@rylko.com)

8. Czy mogę wymienić towar?

Tak, do 14 dni możesz dokonać wymiany towaru na inny rozmiar lub model z możliwością zwrotu różnicy lub dopłaty. Wymianę należy zgłosić na stronie www.rylko.com Po zgłoszeniu wymiany wyślemy do Ciebie kuriera, który zabierze od Ciebie paczkę na nasz koszt i dostarczy do nas. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie przesyłkę przystąpimy do procesu wymiany by w jak najszybszym czasie dostarczyć do Ciebie wskazany model.

9. Czy mogę zwrócić towar?

Tak, do 14 dni możesz dokonać zwrotu towaru. Ważne by zwracany towar nie nosił śladów użytkowania. Gdy tylko otrzymamy od Ciebie przesyłkę przystąpimy do procesu zwrotu.

10. Czy sklep internetowy www.rylko.com jest objęty internetowym systemem rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR)?

Tak. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE (rozporządzenie w sprawie ODR w sporach konsumenckich), (Dz.U.UE.L.2013.165.1) sklep www.rylko.com jest objęty internetowym systemem rozstrzygania sporów konsumenckich (ODR). Poniżej znajduje się łącze do Platformy ODR: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show

11. Czym są płatności odroczone Klarna?

Płatność odroczona Klarna to metoda płatności, która pozwala na rozliczenie zakupów do 30 dni od chwili złożenia zamówienia. Firma Klarna pokrywa w imieniu Klienta koszty zakupu, zatem Klient rozlicza się w odroczonym okresie nie z marką Ryłko, ale z dostawcą usługi. Metoda umożliwia dokonanie zakupów, a opłacenie ich w dogodnym momencie w ciągu 30 dni. Decydując się na zwrot należy zarejestrować go w panelu Klienta Klarna. Za zwrócone produkty zwracamy środki do firmy Klarna.